evelineverwimp.reismee.nl

Houten voor Uganda!

Kom allemaal!! 

Reacties

Reacties

mama

Leuk filmpje!
Wordt vast een geweldig feest, kan niet anders met al die inzet van zoveel mensen!!
Ik ben erbij!!
Veel Liefs, mama

Marie-Therese

Hoi Eveline,
Ik ben wel benieuwd naar de huidige tussenstand. Hoe sta je er financieel voor nu?
Succes, ik kom 1 april ook hoor, waarschijnlijk met Tessa.
Groetjes,
Marie-Therese

Stefanie Meijer

Hoi lieve meiden, helaas kan ik niet komen kijken maar heel veel succes vandaag!! Vanzelfsprekend sponsor ik jullie. En ik ben heel benieuwd naar de berichten op jullie leuke blog. groetjes en toi toi van Stefanie Meijer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!