evelineverwimp.reismee.nl

Filmpje....

Hallo Allemaal,

Wij kregen vanmiddag deze mail:

Eveline heeft de regiocoördinator gevraagd om een videoboodschap te maken en aan jullie te sturen, dus bij deze! Bijna live uit Uganda ;)

http://www.twitvid.com/WBAG9

Het lukt niet om hem bij de videoberichten te plaatsen, dus doe ik het even op deze manier.Het geluid is niet helemaal goed, maar je kunt zien dat ze het enorm naar haar zin heeft!

Volgens de regio-coordinator loopt Eveline constant met een grote glimlach en geniet ze met volle teugen. Dat klinkt als onze Eveline.....

Geniet van het Filmpje,

Groeten, Esther

Reacties

Reacties

Esther

Lieve Eveline,
Ik ben zo ongelooflijk trots op je!! Geweldig om je daar zo stralend te zien zitten met die Ugandese kinderen. En wat lief dat je ons een twitvid hebt gestuurd via Jeroen! Laat snel horen hoe je alles ervaart.
Ik hou van je! Liefs, Mama

Henriette Emers

Hallo Eveline,

Leuk om je blog te volgen. Ik ben de moeder van Arun, wij krijgen maar geen contact met hem. Volgens mij staat zijn telefoon niet aan, kun je dat aan hem doorgeven?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!