evelineverwimp.reismee.nl

Aankomst in Masaka en Evenaar

Hallo allemaal,

Hier zit ik dan weer in een andere backpackers. We zijn vandaag van Entebbe naar Masaka vertrokken. We slapen hier de komende dagen. Tijdens de reis van Entebbe naar Masaka zijn we gestopt op de evenaar. Toch leuk om daar foto's te maken. We zijn toch wel overduidelijk toeristen, ivm de huidskleur, dus we kunnen ons ook wel zo gedragen.
Hier op deze plek, deze backpackers, hebben we weer een hek (was bij de vorige backpackers waar we gisteren waren ook) en alles om ons heen en de locals hebben ons door. Dit is best apart omdat ze achter het hek gingen staan en de hele tijd ‘mzungu, mzungu, doekoe??' bleven roepen. Mzungu betekend iets van witte/blanke mens en doekoe zal wel geld zijn ;D maar we geven ze maar geen geld, als we dat doet staat straks heel Masaka voor de deur, ehhm, hek..
Ook op de evenaar geweest vandaag:) zie foto in fotoboek....

Nu ga ik meezingen!! veel liefs,
Eveline

Esther

Lieve Eveline,
Zoals je ziet heb ik je verhaal weer geplaatst (met foto) Fijn dat alles goed gaat. Het klinkt in ieder geval alsof er goed aan de veiligheid gedacht wordt!
Was het Afrikaanse buffet lekker? (Tweet van jeroen). Morgen bij de projecten zal het allemaal wel indrukwekkender gaan worden.
Hebben jullie gezongen met gitaar? Was vast heel gezellig. Ik zou wel even om een hoekje willen kijken.
Wij hadden een gezellige en zonnige koninginnedag!
Dikke knuffel van ons!
Papa en mama

Marieke (LouLou)

Echt superduper leuk om je verhalen te lezen! Zo blijf ik op de hoogte! Heel veel plezier nog!
xxxlysm