evelineverwimp.reismee.nl

Afscheid op Schiphol, de reis gaat beginnen...

Hallo volgers van Eveline haar blog,

Eveline heeft mij haar wachtwoord gegeven zodat ik de berichtjes die door Worldmapping gestuurd worden op haar blog kan zetten. Worldmapping houdt de thuisblijvers op de hoogte van de belevenissen in Uganda voor het geval het niet lukt om zelf contact te hebben.

Stuur ik jullie maar meteen een paar foto's van Schiphol vanochtend....het afscheid.

Eveline zei dat ze best goed geslapen had, maar ze was wel al heel vroeg wakker...5.00 uur

Om 7.10 uur vertrokken we in de stromende regen naar Schiphol.

Daar was het beredruk, begin van de meivakantie... dus één en al chaos.

We vonden de groep gelukkig al heel snel. Daarna was het afscheid nemen, wat Eveline goed afging...(mij iets minder)....

en gingen ze inchecken en hun bagage afgeven. Daarna was er geen contact meer mogelijk.... ze gingen door de douane.....

Op dit moment (het is nu 11.00 uur) gaan ze de lucht in!

We hopen dat ze een goede reis hebben (niet te misselijk....) maar er is genoeg afleiding.

Groeten, Esther

PS. het lukt niet om de foto's toe te voegen in dit verhaal, maar ze staan wel bij de foto's.

Reacties

Reacties

Stefanie

Goede reis en veel succes!!

Andrea Eyck

Heee, ik wens jullie echt heel veel plezier! Ik ga jullie sms heeeeel erg missen! Xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!