evelineverwimp.reismee.nl

nog maar drie daagjes..

Hallo lieve volgers van mijn blog!

Wauw, het komt zo dicht bij!!
Wauw, we gaan ECHT!
ik weet nog dat ik thuis kwam en dat ik heel enthousiast en toch wel een beetje angstig aan mijn ouders vroeg of ik naar Uganda mocht.
Ik dacht: niet geschoten, altijd mis.
En na wat argumenten uit de kast te halen mocht ik me dan toch opgeven.

Toen ik in december te horen kreeg dat ik mee mocht,
leek 28 april nog zo ver weg.
maar aankomende zaterdag gaan we al!!
De maanden, weken en dagen zijn om gevlogen!! :)
Nog maar3 nachtjes..

Zaterdag 8 uur 's ochtends worden we op Schiphol verwacht,
om 11 uur gaan we de lucht in en om kwart over 10 's avonds komen we dan aan in Uganda.
Dit wil zeggen dat wij 10 uur en 15 minuten vliegen,
als je rekening houdt met het tijdsverschil.

Ik wil bij deze ook even mijn voorlopige eindstand bekend maken:
dankzij heel veel sponsoren en eigen activiteiten heb ik het voor elkaar gekregen om €2977 bij elkaar te krijgen.
Het geld van de collecte in de kerk is er nog niet bij opgeteld, dus dat komt nog.
Ik zit er dus minstens €1000 overheen!
Dit kan ik naar de projecten sturen achteraf :D
Dus iedereen die mij heeft gesponsord: ONTZETTEND BEDANKT!

Het programma is voor ons al bekend.
En toch vind ik het spannend.
Je weet van te voren niet hoe alles gaat verlopen,
ik weet niet wat het met mij gaat doen en hoe ik het ga vinden..
Ik weet wel dat we ontzettend veel gaan zien en doen.

Ik ben benieuwd.
En ik hoef nog maar3 dagen te wachten.
(en ik heb nog3 dagen om van mijn ouders,
zusjes en Nederlandse gewoontes te genieten..)

Met veel liefs,
Eveline

Reacties

Reacties

Esther

Lieve Eveline,
Ik ben ontzettend trots dat jij zo'n enorm bedrag bij elkaar hebt gekregen! Je hebt er ook veel tijd en energie in gestoken, dus je hebt het verdiend!
De tijd gaat veel te snel....nog maar 3 dagen....ook ik vind het heel erg spannend wat er allemaal gaat gebeuren met jou in Uganda. Je hebt er nu al heel veel van geleerd....en dan moet de reis nog gaan beginnen. Ik hoop dat de reis je gaat brengen wat je ervan verwacht en dat je met heel veel nieuwe levenservaringen terug komt!
Geniet ervan, probeer zoveel mogelijk alles bewust mee te maken en vergeet niet te filmen...zodat wij als thuisblijvers achteraf jouw indrukken mee kunnen beleven!
Heel veel liefs, Mama
PS. gelukkig heb ik nog wat zakdoeken over van Moulin Rouge...zal ik nodig hebben op Schiphol!

Monique

Hoi Eveline,
Wat een superbedrag heb je bij elkaar gekregen. Echt geweldig. Ik en mijn mannen wensen jou een hele mooie tijd toe. HEEL VEEL PLEZIER en ga vooral genieten van de mensen, de cultuur en het land. Wij zijn erg benieuwd naar je verhalen en foto's.
Veel liefs, Monique, Kees, Stein en Olav

LouLou (Marieke)

Spanneeendd!!! Ik wens je echt heel veel plezier! Ik zal heel veel aan je denken! En doe de mensjes daar maar de groetjes van mij:P Je moet me daarna echt aaaalles vertellen want ik ben heeeeul benieuwd hoe het daar is!
xxxx en een knuffel

Laura

Gaaf joh! Echt super veel plezier!
Ik weet zeker dat het een waanzinnige tijd wordt, en dat je echt herinneringen voor het leven opdoet.

Groetjes,
Laura

Je zusss. (:

Hee lief zusje.

ik vind het oook heel spannend.
ik ben heel trots op je,
en heeeel veeeeel plezier!

Liefs, Irene

Angela en familie

Hoi Eveline,
Ook wij wensen je een fijne, gezellige en leerzame tijd toe in Uganda. Vooral veel genieten.
En we zullen je verhaal op de voet (proberen te) volgen.
vele groetjes en een dikke kus uit Roggel.

Mien en Herman Bongaerts Belfeld

Eveline we wensen jou en natuurlijk al je mede-reisgenoten heel veel succes op deze spannende reis.
Geniet er vooral van! Wij blijven je volgen ....
Groetjes Mien en Herman Belfeld

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!