evelineverwimp.reismee.nl

Sister Act, collecte x2 en bakken.

Hallo iedereeen!!

Daar ben ik weer, na een tijdje niets :)

de afgelopen tijd zijn er wel wat mensen voor mij in de weer geweest:
Mijn zusjes met vriendinnetjes, vriendinnen van mij, mijn koor..
(en ikzelf natuurlijk ook)

Sister Act & collecte 1


Vrijdag en zaterdag trad het Jongeren Theaterkoor op met de musical Sister Act.
Hierin speelde ik de hoofdrol: Deloris, de rol van Whoopi Goldberg.
In de musical zit een collecte verwerkt, en de opbrengst hiervan ging naar Project Lwengo.
Manon en ik hebben gisteravond het geld geteld:
166 Euro en 17 cent. :D

Collecte 2
Vandaag ging de opbrengst van de collecte in de (échte) kerk ook naar Project Lwengo.
Tijdens de mis mocht ik wat vertellen en achteraf bleef ik nog even thee drinken (zie 'bakken').
Ik heb van veel mensen weer gehoord dat ze het een 'goed initiatief' vinden.
('Maar kom wel heelhuids weer terug!')



En een pastoraal-werker vertelde me dat, in de tijd dat we in Uganda zijn,
onze groep wordt genoemd tijdens de voorbeden. :D

De opbrengst van de collecte wordt me later nog bekend gemaakt!

Bakken
De laatste tijd zijn veel mensen ook bezig met bakken voor mij.
Mijn zusjes, mijn moeder en Mireille (een vriendin) hebben staan bakken voor het benefiet,
allemaal cakes.


En de Irene's jongeren-kerk-groep heeft ook voor me gebakken.
Alle koekjes, cake, cupcakes en taart werd vandaag na de mis verkocht.
Ze hebben álles weten te verkopen.
Ik krijg woensdag te horen wat ze hebben opgebracht, maar ik zag al een briefje van 50 liggen.

En dan rest mij nog één ding te zeggen:
nog maar 13 daagjes...!!! ;D
Ik heb er zin in!

Veel liefs,
Eveline

Reacties

Reacties

Esther

Lieve Eveline, de tijd gaat nu wel heeeeeel erg snel.....
Je bent heel goed bezig geweest de afgelopen tijd voor Uganda! Sister Act was geweldig, je speelde de sterren van de hemel! En in de kerk had je een leuke toespraak.
En nu is het bijna zo ver.... Probeer deze laatste dagen voor de grote reis ook een beetje uit te rusten, zodat je fit naar Uganda gaat.
Veel liefs, Mama

Mark

Heel veel succes! Leuke foto's van de musical.

Gonny

Hallo Eveline,
Nog 13 daagjes schrijf je.......poeh, dat komt dichtbij hoor! Je zal er vast heel veel zin in hebben en ik weet zeker dat dit een onvergetelijke ervaring voor je zal worden.
Geniet nog even van je vader, moeder en zusjes en ga vooral in Uganda, naast de dingen die indruk op je zullen maken, ook heel erg genieten. Voor je het weet is het voorbij en ben je weer thuis.

Groetjes van Gonny Ahsmann

leila

allemaal heeeeeeeel tof lief!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!