evelineverwimp.reismee.nl

Benefiet-voorbereidingen

Hallo lieve iedereen!

De voorbereidingen voor het benefietfeest gaan goed!
Rosanne en ik werken hard en tot nu toe zijn we nog weinig tegenvallers tegengekomen :)

Gister hebben Rosanne en ik samen de hele middag in Enter gezeten.
Eerst hebben we samen geoefend voor ons optreden:
Roos op de piano, en ik zingen.
Ging redelijk, kan beter.. :)

We hadden gister ook gelijk weer een bespreking met Daphne.
We zijn er achter gekomen dat het allemaal heel goed gaat,
wat we allemaal nog moeten regelen en wat we allemaal al hebben.
Gelukkig hoeven we niet zo veel meer te doen en zijn alle artiesten geregeld!
(afgezien van ééntje.)

Het programma is al af,
dus dat hebben we gister samen met Carlos doorgesproken.
(Carlos is onze presentator.) :D
Het ging goed, en Carlos is erg gezellig!

Rosanne en ik hebben bedacht dat we nog niet het hele programma willen vertellen.
Zo is het nog een beetje een verassing voor iedereen!

Ik kan wel vertellen dat Meike de openingsact is,
Rosanne en ik samen als één na laatste zijn en Carlos alles afsluit met een rap.

Wie komen er optreden?
(willekeurige volgord
e):

- Meike van der Veer (The Voice of Holland.)
- Rosanne en ik
- Emma en Roos (zij doen hetzelfde als Rosanne en ik: piano en zang)
- Thijs en Clemens (2 oud-klasgenootjes van me, zingen + gitaar. misschien nog een drummer erbij)
- Carlos
- Jongeren Theaterkoor Houten (liedjes uit Sister Act)
- Shine (dansgroep)
en nog veeeel meer..

Nog één keer alle belangrijke informatie:
Waar?: J.C. Enter (Hefbrug 1)
Wanneer?: 1 april van 13.30 tot 17.00
(Het is inloop dus je kan ook halverwege de middag binnen komen lopen.)
Waarom?: Opbrengst gaat naar het project in Uganda!!
Kosten?: €4 per entree kaartje.

Dit was mijn berichtje weer voor vandaag! :)
Zaterdag heb ik weer een Worldmapping-dag!
(jaja, op mijn verjaardag! Ik ga trakteren op taart!)

veel liefs,
tot snel!

Eveline

ps. als je nog niet op de mailinglijst staat:

HET KAN WEL!
Laat dan aan de rechterkant bij 'blijf op de hoogte' je e-mail adres achter!

Reacties

Reacties

Jeroen van Ophoven

Heey Eveline!

Fijn dat de voorbereidingen zo goed verlopen :D Nog 10 nachtjes en dan is het ook al zover!

Ik kan er helaas niet bij zijn want ik moet die dag werken, maar veel succes met de verdere voorbereidingen en hopelijk krijg ik via deze weblog toch iets mee van het resultaat ;)

Keep up the good work!!

Kus, Jeroen

Mama

Ben trots op je!
xxx mama

Angela

Hoi hoi,

Gaat goed daar, zo te lezen. Gelukkig dat er weinig tegenvallers zijn, is des te leuker om het te organiseren, toch. Je kunt al gaan aftellen.

Voor zaterdag een leuke Worldmappingdag gewenst.

Groetjes, Angela.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!