evelineverwimp.reismee.nl

Vet Idee + Subsidie!

Hallo allemaal!

Begin deze week kregen Rosanne en ik ontzettend fijn nieuws.
Het plan, waar wij en onze vaders al een tijd aan bezig zijn, gaat door!! :)
Wij willen namelijk een benefietfeest/concert organiseren en kregen te horen dat VanHouten&Co ons hiermee wil helpen.
(VanHouten&Co is eenwelzijnsorganisatie die veel doet voor jongerenin Houten..)

Een aantal wekengeleden kwam papa er namelijk achter dat ze bij VanHouten&Co een concept hadden:
Vet Idee.
Hier konden allemaal jongeren hun idee voor een evenement naartoe mailen.
Het idee hierachter was/is dat het een evenement is vóór en dóór jongeren in Houten.
Vet Idee heeft ons idee uitgekozen en nu gaan we binnenkort met een jongerenwerker overleggen.
Ik ben benieuwd!

Het feest zal op 17 maart gehouden worden,
Rosanne en ik zullen zelf optreden, ook zal het Jongeren Theaterkoor optreden.
We zijn ook aan het kijken naar meerdere andere optredens.
(Hierover volgt later meer)

Nog even wat ander nieuws:
De subsidie is geregeld :)
Dit houdt in dat ik nu een wereldsupporter ben.
Hiervoor moet ik iets goeds doen voor de wereld,
en ten minste 200 andere mensen moet bereiken.
(Door bijvoorbeeld voorlichting te geven over (mijn avonturen in) Uganda aan mensen in de kerk of zo..)
Ook kan ik zorgen voor een 'betere wereld' door fairtrade hagelslag te eten.

Uganda komt de laatste tijd echt steeds wat dichter bij!
Geld, subsidie, informatiedagen..

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs,
Eveline.

ps. Wil je weten hoe je me kan steunen?
Of wil je weten wat ik ga doen in Uganda?
Kijk dan bij 'profiel'.
(Dit staat in het midden bovenaan, onder de foto.)

Reacties

Reacties

Angela

Leuk dat jullie idee is uitgekozen, vet gaaf.
Natuurlijk sponsort de familie van ophoven je ook.
Wij willen ook een aandenken vanuit Uganda.
We zullen in het weekend wel wat regelen.

Veel liefs, Angela

Jetske (Worldmapping)

Vet idee Eveline :) Veel succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!