evelineverwimp.reismee.nl

de tussenstand!

Lieve mensen,

Wat leuk om te merken dat iedereen zo enthousiast reageert!
Ik krijg vaak te horen dat mensen het leuk vinden mijn blog te lezen,
en het is en blijft leuk om te merken dat er steeds meer mensen zich 'abonneren' op mijn blog!

Ik heb al een aantal sponsors en zelf werk ik ook hard voor geld!
Zo type ik voor mama haar gesprekken voor haar studie uit voor geld,
pas ik vaak op (als mensen dit lezen: ik ben beschikbaar! haha)
en zo voorts...

Jaja, ik heb in totaal al €350!!
(Ik ben er nog niet,
maar dit is echt al een heel goed begin)

Volgende week vrijdag komt de hele groep voor het eerst bij elkaar!
Daar heb ik zin in want ik ken nog lang niet iedereen.
Dus de mensen die ik niet ken ga ik dan ontmoeten. :)

Veel liefs,
en bedankt voor jullie support!
Eveline

Reacties

Reacties

Hanne

Nou, kun je heel toevallig zaterdag 10 maart oppassen, van 12.00 tot 16.00uur ongeveer? ;-)

Mama

En ik heb de komende tijd nog meer type-werk!
;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!