evelineverwimp.reismee.nl

'hoofd'-blog

Halloo! :D

Op Reismee.nl heb ik een nieuwe blog aangemaakt.
Daar kan je namelijk zeggen dat je een mail wilt ontvangen
zodra ik iets op die blog heb gezet.
Dat is handig voor mensen die niet op Facebook zitten,
Maar mij wel graag willen volgen!
(Zoals familie, of vrienden van mijn ouders of zo..)

Die blog zou ook mijn hoofd-blog zijn.
De dingen die ik daar op zet zullen later ook hierop verschijnen,
(de belangrijke dingen)
maar over het algemeen zal ik de dingen éérst op Reismee.nl zetten.

Dit wilde ik even hier vermelden,
Omdat sommige mensen wel vaker op deze site kijken voor mij
(Wat ik natuurlijk ook super leuk vind!!)

Veel plezier met lezen,
Waar je dan ook leest!

Oh, en vanavond hebben Rosanne en ik weer vergadering
Met onze papa's. :D

Veel liefs,
Eveline

ps. Wel slim om de link dan te plaatsen, haha:
http://evelineverwimp.reismee.nl/

Reacties

Reacties

Mama

Goed idee, Eveline!
Ik heb de mail-adressen van papa en mij en van beide opa's en oma's alvast ingevoerd!
Ziet er goed uit! Mooie titel!
Liefs van mama.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!