evelineverwimp.reismee.nl

het begin :D

Jaja, en toen mocht ik mee!!
De reis- en annuleringsverzekering zijn afgesloten en het ticket is geboekt.
En nu? Zeker niet dat ik stil ga zitten. Er moet geld opgehaald worden!

Dus om ideeën voor geld- en sponsorwerving te bedenken,
hadden Rosanne en ik samen met onze vaders een brainstormsessie.
Met een volle pot (fair-trade) thee,
een plakje cake en een leeg schrift zaten we aan de keukentafel.
'En, hebben jullie al iets bedacht?'
Onze vaders keken ons vragend aan,
we pakten onze pennen en we begonnen de vergadering.

Twee uur, drie koppen thee en heel wat gepen later,
hadden we een aantal plannen bedacht.
Zo wil ik bijvoorbeeld gaan collecteren bij de musical van het koor waar ik in zit,
en waar ik de hoofdrol in heb.

Er moet nog veel geregeld worden,
we zijn er nog lang niet!
Over een tijdje hebben Roos en ik weer zo'n avond.
(Waar onze vaders ook weer bij zullen zijn)

Ook moeten mijn ouders en ik nog andere dingen regelen:
inentingen, paspoort, sponsorbrief maken... noem maar op!

Maar gelukkig doe ik alles met veel plezier!
(Behalve die inentingen dan.. )

We zijn er nog lang niet, maar het begin is er!
En ik zal jullie op de hoogte houden van mijn en onze vorderingen (:

Veel liefs,
Eveline

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!