evelineverwimp.reismee.nl

Update Jetske: Lake Buyionyi

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we Eveline weer gesproken aan de telefoon. Na een reis van 6 uur in de mini-busjes (waarbij haar busje pech kreeg en zij in een ander busje erbij gepropt werden. (Zaten ze met zijn tweeen op een stoel!) Wel gezellig tussen jongens in ;-).

Zij zijn nu op een wonderschoon plekje. Ze genieten er van de prachtige omgeving en de mooie natuur. Kijk maar op de link met foto's zoals hieronder wordt aangegeven....

Eveline heeft vanochtend haar was met de hand gedaan! Handig dat ze dat nu ook kan... dat gaan we onthouden ;-) Ze klonk blij en vrolijk...ondanks het feit dat ze een oorontsteking heeft.

Ze genieten ook nog van warm water in de douche, waar ze in bikini met zijn 5en tegelijk onder gaan....

Hieronder het verslag van Jetske van Worldmapping... met foto's! Op de 'op de hand' foto staat Eveline....

Beste ouders,

de jongeren goed aangekomen in Lake Bunyonyi. Onderweg kreeg een van de busjes helaas pech, maar werden ze ook getrakteerd op de aanblik van zebra's in het wild. Eenmaal aangekomen sloegen de Worldmappers hun kamp op aan deoever van het prachtige meer. Hier leerden zeom hun wasop z'n Ugandeesop de handte doen, wat helemaal geen vervelend klusje bleek te zijn, maar zelfs als leuk werd ervaren. Natuurlijk was er ook tijd om te zwemmen,relaxen, de omgeving teverkennenen vooralgenieten.

Op de website zijn de nieuwste foto's beschikbaar:http://blog.worldmapping.nl/fotos-expeditie-uganda-april-2012

De volgende stop is Lake Mburo, waar de Worldmappers twee safari's zullen maken. Hierover later meer.

Nog een fijn weekend gewenst!

Groetjes,

Jetske

Esther

Hoi Eveline,
Ik ben blij dat ik je weer gesproken heb. Die internet stilte duurt lang... vandaag waren we bij opa en oma en hebben we nog even naar jouw filmpje gekeken.
Heerlijk om je stem weer even te horen. Geniet van het geweldige plekje (we hebben foto's gezien) en van de komende dagen, want bij Lwengo wordt het pas echt afzien! Let goed op dat oor... en of je geen koorts krijgt.
Dikke kus, mama

Stefanie Meijer

Hoi Eveline en meteen ook Rosanne, en de hele groep. Wat een leuke verslagen en wat doen en zien jullie veel. Hier een wat koude vakantieweek achter de rug, morgen gaat de school weer beginnen ;-\
Goede reis nog en veel plezier!
groetjes Stefanie Meijer